۱۰ پاسخ

من از دکتر پسرم پرسیدم گفت ایرادی نداره با اب قاطی کنی.فقط اب مقداری باشه که همه شو بچه بخوره

بااب با شیر تو غذاش میتونی بدی تو ماست

اتفاقا دکتر دخترم هر سری داده گفته توی اب آبمیوه شربت غذا یا هرچی میشه داد...ولی همینکه قاطی چیزی کردی فکر کنم تا ده دقیقه باید خورده بشه خاصیتش نره

من مستقیم تو دهنش میریزم

با آب قاطی کن بده ،

من با آب قاطی کردم هر بار
یا باشیر
گاهی هم توی غذاش ریختم
اصلا هم مزه آب رو عوض نمی کنه

با شیر بده گلم

با شیر و ماست سرد بده

من با ی قاشق اب قاطی میکنم هیچ طعمیم نمیده

من با ماست دادم

سوال های مرتبط