۴ پاسخ

منم سرپسرم ده روزی همینجوری لکه بینی داشتم وفک میکردم پریودیه دیدم خوب نمیشم تست زدم منفی بود رفتم ازمایش مثبت شد دیگ رفتم دکتر سونوکرد قلبشم تشکیل شده بود😃
تا20روزم لکه بینیم ادامه داشت

دخترم رو که بار دار بودم لکه بینی داشتم هفته های اول حالا نترس خیره

نه زیاد ولی خیلیییی استرس داشتم ...
اصلا میترسم تست بدم نکنه مثبت باشه وای

لانه گزینی داری گلم
تست دادی ؟
معمولا بارداری خارج رحم اینجوری میشه یا فیبروم

سوال های مرتبط