۳ پاسخ

شاید کیست یا عفونت داری برو یه دکتر
همیشه عقب انداختن ک نشونه بارداری نیست

اگه بعد ۷ روز بی بی منفی بوده چیزی نیس.منم ۵روزه عقب افتاده

اگه رابطه ی محافظت نشده داشتید خوب بی بی شک بگیر خیالت راحت بشه،گاهی هم برای استرس عقب میوفته یا تنبلی تخمدان .یه کم فعالیتت بیشتر کن پیاده روی برو زعفرون بخور باز میشه

سوال های مرتبط