خانما ی کرم خوووب برای سوختگی بگید🥲

۱۱ پاسخ

کالاندولا

من از همون اول کرم پرو دِرما میزنم یعنی هروقت پوشکشو عوض میکنم میشورم بعدش خشک میکنم این کرم رو میزنم و پوشک میکنم هیچ وقت تا الان خدارو شکر نسوخته من خیلی راضیم

واسه پسر من فقط روغن جامد جواب میده

ماما بیبی عالیه سلین ک یک هفتش بود بد جور سوخت پشتش در حد تاول سودو کرم،ان ان ،آردن ،فیروز ،همه چی امتحان کردم نشد ک نشد اخرش رفتم داروخانه گفتم کالاندولا بده برا بچه ی هفتشه بدجور سوخته بهم ماما بیبی داد کالاندولا و زینک باهمه زودی خوب شد

ایروکس

فیروز

باید ببینی چی جواب میدی ب بچت من اولی کالاندولا بود دومی فقط و فقط پودر فوری خوبش میکنه

پماد سوختگی اردن ابی راه راه من راضیم

پماد ان ان خوبه

سودوکرم

این عالیه کرم‌کالاندولا برند سیوند عااایه

سوال های مرتبط

مامان رستا و هیرمان مامان رستا و هیرمان ۱۴ ماهگی