اللهی من قربونت برم انقد زیبایی بشر😭🫠
سلام پوشک هر مارک بود اشکال نداره فقط ارزون بود مخام ندارم اگه نه باید لاستیک کنم
۱۰تایش ۱۴۸تومان
برای شما طرح یسنا واریزکردن
میگن باسبدکالا شیرخشک هم میدن
هانیزبگیرید
ویییییی خداااااااا 😍😍😍
پیشه اینو کادو پیچ کنی بدی به من بخدا گل میدم رو تخم چشام بزارم 🥰🥰
من که میخواستم الان از ترب سفارش بدم تا مرحله پرداختم رفتم پشبمون شدم 12 بستش میشد تقریبا 7800
عصری میرم کهنه و مشما میخرم کیف پول نیست با زحمت بدست میاد
پول پوشکشو میدم 400 صوت طلا براش
عروسکوووو
ما هفته پیش مولفیکس 28 تایی 650خریدیم همه چ گرون شده
کهنه کنید
کلا مای بیبی از بقیه گرون تره
توی شرایطی هم هستیم که قیمتا هی بالا میرن پایین نمیاد من دیروز رفتم برای پسرم پوشک بگیرم مولفیکس میبنده بسته بزرگنداشت اما بسته کوچیکاش به قیمت قدیم بود گفت جدید بیاد اصلا معلوم نیست چه قیمتی بدن منم دیگه شیش تا کوچیک برداشتم میشه اندازه دوتا بزرگدو هفته مصرف میشه همش این بچهارو ما اسکناس ببندیم دم باسنشون بصرفه تره
عزیزم موهای خودت هم فر هست ،موهای دخترت خیلی مثل خودش قشنگه ،توزیبای همچین دختر زیبایی هم داری ماشالله الله ساخلاسین ماشالله
قیمت و ولش کن این عروسک ناز نازی و بده من بخورمش
ای جان ماشالله چه نازه دخترت اگه اونجا بودم میخوردمت خوشکل من 🧿🧿😘😘❤️❤️منم ۱۲تا بسته کوچیک سایز ۵گرفیتم توش ۱۰عدد دارد تقریبا ۳هفته میشه ۱۷۰۰
تعداد چندتایی؟
من دوتا بچه هام پوشکن خدایا
واویلااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.