۷ پاسخ

با توجه به وزن تولدش خوبه

ای خداااا از نی نی ۱۶۰۰ چه توقعی داری😍 عالیه وزن و قدش

نسبتا ب وزن تولدش خوبه باید ژنتیک هم درنظر بگیری دندون و راه رفتنشون هم همینطور گلم

بهداشت بهتون چی گفت

وزنش کمه بنظرم
وزن تولدش چقد بود؟

فک کنم ی مقدار کم باشه.بهداشت چیزی نگفت

عزیزم باید با قد و وزن زمان تولد و ژنیتک خونواده مقایسه کنی
بهداشت چیزی بهت نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان مامان سفید برفی مامان مامان سفید برفی ۲ سالگی
مامان ایمان و ویهان مامان ایمان و ویهان ۴ سالگی