۵ پاسخ

آره نازمیکنن حرف میزنن جیغ میکشن🥺
تازه دخترمن دوهفتس دست میزنه صداش میاد انگار توی عروسیم🤣

از اون پرحرف ها قراره بشه

آخی عزیزم ما ب آوینا میگیم رادیو کهنه😂😂خیلی خوبه

تازه اولشه عزیزم دختر منم ۲ ماه تو این حالت بود😆

بگو ناز نفست قناری🐣😘😘

سوال های مرتبط