۵ پاسخ

قبل از آی یو آی میزنن که تخمک آزاد کنی بعد اسپرم همسرت انتقال میدن و انشاالله باردار میشی ...دیگ بعدش آمپول نمیزنن

چهارشنبه ای یو ای کردم سه شنبه باید بزنم

بزای من زده ۶روز بعد

بعدش ک امپپل نمیزنن

36 ساعت قبل از iui باید زد

سوال های مرتبط