۱۰ پاسخ

پسر من ۴ تا بالا داره درمیاره خیلی نق میزنه🤦🏻‍♀️

منم شوهرم عاشق اسم آراکو شده هی میگه اسمشو بزاریم اراکو نظر اطرافیانوتون راجب این اسم چیه عزیزم

سلام عزیزم اسم پسر شمام آراکوه؟

اره خیلییی

پسر منم ۲ تا جلویی رو بالا در نیاورده داره نیشش در میاد اول🥲

آره خیلی سخت

اره عزیزم خیلی سخته🤦‍♀️🤦‍♀️

خیلی الان چندوقته هنوز دندونای پسرم درنیومده، لیش میکنه و پاش میسوزه

میگم پسرم خیلی بو دهنش میاددد از چی

خیییییلی سخته دختر من چند وقته خیلی اذیت میکنه بردم دکتر گفت دندونای نیش داره درمیاد

سوال های مرتبط