خانما از این ست پنج تیکه برای پسرم سایز ۱ بخرم یا ۲

تصویر
۱۵ پاسخ

من همین طرح و رنگ گرفتم سایز 1 اندازش خوبه بنظرم تا چهارماه بره

من از این ست ۵ تیکه ها، سایز صفرشو خریدم، برای سایز یک و دو چون میخوره به فصل پاییز و زمستون بیشتر سه تیکه که میشه زیردکمه رکابی و بلوز و شلوار خریدم با تیکه های جدای شلوار، زیردکمه رکابی و مانتو، چون دیگ مثلا تاپ یا تیشرت بدرد نمیخوره زیر لباسم تن بچه کنی بغل کردنی پهلو و کمرش میمونه بیرون
ولی در کل باید خودت ببینی مثلا سایز یک که میشه تقریبا سه تا ۶ ماهگی بچه، دمای خونتون چجوریه و چه لباسی مناسب نی نی میشه

من سایز ۲ اش را خریدم

پیج داره؟

سایز ۲ بگیر اینا معمولا قواره‌شون کوچیکه

من دو خریدم

بنظرم دو بهتره یکم گشاد باشه خوبه راحت تر تنش میکنی در میاری.یک اندازه میشه ولی بسختی باید تنش کنی

جنسش چیه گلم
چند میگه

سایز 1 خوبه تا 3 الی 4 ماه جوابه

والا من هم ۱ خریدم هم ۲ حتی ۰ هم خریدم

هر دوش لازمت میشه

۱ بخر برا بیمارستان اگر بیمارستانی داری ۲ بخر

سایز ۱

بنظرم ۲ بهتره

سایز ۲بخر چون سایزه ۱ زود کوچک میشه

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد