۱۵ پاسخ

طبیعی یا سزارین؟

ممنونم خدا بچه ای شماهم حفظ کنه

دوتا پسر دارم این دختر شده

منم همینطورم انشاءالله زودتر دخملم بیاد بغلم دردهایم فراموش بشه 🤲💖

وای چقدر حسودیم شد😂
از اولش منتظر بودم هی بگم ماهم دورقمی شدیم و این حرفا...😁
الان دیگه خیلی حسودیم شد که من کی بزنم شمارش معکوس😅

پس فقط من اینطوری نبودم فکر کردم فقط من اینطوری بودم اینقدر درد کشیدم

ممنون گلم😍

منم بچه سوممه سر اون دوتا اصلا تو بارداری درد نداشتم سراین از اول کمردردم الآنم که فقط میگی استخوان لگنم تیکه شده از بس درد می‌کنه شب وروزم گریه اس از درد😭😭🤕🤕

وای خدایا چ حس خوبی

نه بعد زایمان دردها کمتر میشه باور کن همینکه زایمان کنی نصف دردها پر میکشن واقعا میارزه به دیدن یه دخمله ناز😘😍💖💖💖

بسلامتی انشالله😍😍❤️😘😘🩷

حس قشنگیه😍
برای من ۶ روز مونده

خوش به حالت به پایان دردهای بارداری نزدیک میشی به سلامتی دخمله نازتو بغل بگیری

شماره معکوس من
یک روز 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

انشاالله بسلامتی وصحیح وسالم بیاد بغلت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وششم بارداری