هنوز خیلی زوده بزار دو سال و نیم بشه منم امتحان کردم نشد
عزیزم سوتغذیه برا بچت میریزن؟
منم دارم دخترم میگیرم از مای بی بی
اصلا الان وقت از پوشک گرفتنش نیست نه خودتو اذیت کن نه بچه رو
ببین شده کهنه ببند اما از پوشکش نگیر ک خیییلی بد اسیب میبینع شب اداریو یبوست
قصری بگیر بزار حموم هر نیم ساعت ببر .یاد میگیره
امادگی نداره گلم اینجوری با این تعریفا حتما اسیب میبینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.