۲۰ پاسخ

هرکسی خواسته و تونسته شیر خودش رو داده
هرکسی هم نخواسته و نتوسته شیر خودش رو نداده، و شیرخشک داده
این اسون تره این سخت تره نداره که.....
هرکدوم سختی خودشو داره
کلا بچه داری یکم سخته
این حرفا معنی نداره.....

کی میگه راحتیم شبا شما ی سینه در میارین ما باید اب داغ کنیم داشیم سرد و گرم کنیم اووووف

فكر نكني شيرخشك دادن راحته نصف شب شما سينه ميدي ما بايد اب تازه ولرم كنيم اماده باشه بعد برو شيشه بشور دوباره تا خوابت بگيره پاشده طلب شير ميكنه.هرجا ميخاي بري بايد يه ساك شيرخشك وشيشه وفلاسك برداري فقط.خالا بگرد دنبال شيري كه بهش بسازه اسهال ويبوستش نكنه حالا به اون شير عادت ميكنه شير كمياب ميشه درباره از اول بگرد دنبال شيرمناسب جدايي از هزينه…تازه بايد حرف ديگرانم تحمل كني اخي شيرخشكيه طفلك همون ضعيفه بنيه نداره فلان بمان اره من شيرم انقد زياد بود ميدادم سگاهم ميخوردن😐هر دو شيرخشك وشير مادر يه سري مزيتا داره يه سري معايب بنظرم جفتش كنارهم خوبه

به خدا موافقم

کی گفته شیر خشک راحته ، چ شیر مادر چ شیر خشک هرکدوم هم خوبی دارن هم بدی .

، فک میکنین راحته همه میگن خب شیر خشکه دیگه درست میکنن میدن بچه ، دیگه فکرشو نمیکنن شب نصفه شب بچه پامیشه گریه و زاری تا بخودت بیای هول هولکی بری اب ولرم کنی شیر بگیری بدی بخوره پاشی بری شیشه بشوری تا باز خابت بگیره مجددا تکرار ، ولی کسی ک شیر خودشو میده تا بچه صداش دراد سینه رو میزارن دهنش
حالا حرف شنیدن از کس و ناکس ، اشنا و غریبه ، بچه دار و بی بچه ک اره چراشیر خودتو ندادی حیفه بده ال و بل ، فک میکنن از سرخوشی ب بچه شیر خشک دادیم

توو این دوره زمونه هیچکس از موقعیت خودش راضی نیس
هرکسی با توجه ب موقعیت خودش سختیایی داره
من مادر خودمو جای کسی ک شیر خودشو میده
وکسی ک شیر خودشو میده جای کسی ک شیرخشک میده بزاره

میبینه هردو سخته هر کدوم یجور

هر دوش سخته کلا مادر بودن و بچه بزرگ کردن سخته هیچ فرقی نداره طبیعی بزایی یا سزارین یا شیر خودتو بدی یا شیر خشک همش سخته من بچم تا چهار ماهگی شیر خودمو میخورد سخت بود شب نخوابی همش سینه تو دهنش بعدش مشکل پزشکی برام پیش اومد دارو که استفاده کردم دیگه سینمو نگرفت و شیر خشک بهش دادم الانم باید نصف شب صبح یا هر تایمی پاشم اب گرم کنم شیر درست کنم بدم بخوره مادر بودن هم قشنگه هم سخته

من اوایل ازینکه نوک سینم صاف بود و بچم نمیتونست بخوره خیلی عذاب وجدان داشتم و خیلی گریه کردم بابتش،منتها خیلی جاها راحتیه خودشو داشت خیلی جاها سختی،سختیش اینه که از همون اول باید نصف شب با فلاسک و شیرخشک شیر آماده کنی که تو این فاصله باید گریه هاشو تحمل کنی،هنوزم بعد ۱۶،۱۷ماه همیشه باید یه فلاسک و شیرخشک هرجا میریم باهامون باشه،ولی خب تو مسافرتا یا بیرون رفتناخیلی راحته چون نیاز نیست سینتو هرجا دربیاری و دنبال جا بگردی شیرش بدی،تا کوچیکتر بود میتونی دست هرکسی بدی شیرش بده یکم بزرگتر شد که شیشه رو میدی دستش خودش نگه میداره میخوره

بچه دیگه از ی سال نباید شیر شب بدی

مادرشوهرم از اول پسرمو عادت داد ب شیشه و پستونک واقعن راضیم ازش
از روز اول با شیشه بهش قنداب داد من خیلی بدم میومد ولی چون مهربونه دلم نمیومد چیزی بگم یکم ک نویان بزرگتر شد فهمیدم ک چ لطفی در حقم کرده
پسر من از سه ماهگی ب بد بخاطر حساسیت دیگ کلن شیرخشکی شد اونم راحت نیس شب تا صب هر سه ساعت یبار بیدار میشه واسه شیر

دختر من شیر مادر میخوره من الان شیر خشک گرفتم ک مثلا بخوره شیر نمیگیره شیر تو لیوان نی دار اونم ۲قلپ میخوره پستونک نگرفت ک شب بیدار بشه با پستونک خودشو آروم کنه من در خدمت هستم در نقش پستونک
🙋‍♀️

منم موافقم شبا انقد بهم وصله و شیر میخوره تا صبح پا درد و دست درد دارم

من دوتاشم تجربه دارم پسر اولم دوسال شیر خودمو خورد دومی دکتر بخاطر زردی شیرخشک داد بعدشم ی چالش بزرگ تو زندگیم اومد که انقد حالم بد بود نه غذا میخوردم نه شیر حرص به بچم دادم و بچه شیرخشک خورد خداییش ناشکری نکنید خیلیییییی شیر مادر راحت تره اما از نظر وابستگی به شدت حرفت رو قبول دارم چون دومی رو ی وقت صبح تا شب مامانم میبره روزایی که کار دارم یا جایی میخوام برم

من بیچاره که تا نه ماه بزور شیر خودمو دادم اخر شیرم خشک شد
پسرم حساسیتی بود و هیچ شیرخشکی بهش نساخت .همه رژیمی هارو هم بالامیاورد

مجبور شدم سه ماه شیر بز بدم که اونم داستای خودشو داشت .از یه سالگی شیر گیگوز بهش ساخت اونم که دبگه خودش نخورد.
از یه سالو سه ماهگی دیگه نداشتم شیر خشک .متخصص درست حسابی هم رفتم گفت بهترین کاری که کردی این بوده شیرو زود قطع کردی

منم از اینکه شیر خشک دادم خیلی راضیم درسته هر جا میرم باید کلی وسایل همرام باشه ولی خیلی خوبه هم نسبت به شیر مادر سنگین تر هست و بچه باهاش سیر میشه،راحت میتونی بزاریش پیش یکی دیگه و بری به کارت برسی

منم وضع تو رو دارم
دخترم اصلا شیرخشک یا پاستوریزه نمیخوره

ولی من از اینکه شیر خودمو دادم حس خیلی خوبی دارم
چون کلا ادمی نیستم که بخوام بچمو بزارم برم جایی
توی این یک سال شاید دوبار یا سه بار پیش اومده که پیش مامانم یا خواهرم مونده در حد سه یا چهار ساعت
کوچیکتر که بود شیر میدوشیدم بهش میدادن الانم که با خوراکی و غذا سرگرم میشه
منم سعی میکنم تایمی تنهاش بزازم که نیاز به شیر نداشته باشه

منم هم شیر مادر دادم ۷ ماه هم شیرخشک همممه جوره شیرخشک بهتره...هم میتونی بچه رو ب کسی بسپاری هم همش اویزون نیست تایم داره...هم میدونی چند سی سی خورده میتونی کم کنی هم میتونی تو شیشه شیز پاستوریزه بریزی....من اوایل زخم وحشتناک سینه داشتم همونطوری شیر مبدادم مبادا شیر مادر نخوره الان میگم دور از جون شما زنیکه خرررر خب یکم شیرخشک بیشتر میدادی چی میشد مثلا انگار میخواستن بهم مدال بدن

والا منم شیر‌خودمو میدم‌ولی اصلا این چیزایی که میگی رو‌ندارم

منم بچه اولم شیرم کم بود شیرخشک میدادم دیدم چقدر خواب خوبی داره شب ها راحت میخوابه و رشد بهتری داره تصمیم گرفتم دومی هم شیر خشک بدم چقدر از این تصمیمم خوشحالم میخواستم از تو بیمارستان شیرخشک بدم نزاشتن اومدم خونه شروع کردم اصلا حوصله شیر دهی نداشتم اخه شیر هم نداشتم بجه ام یه روز کامل جیش نکرده بود دکتر گفت اب بدنش،کم شده شیر نداشتی بیخودی مک میزده

آره خداییش راحته ولی مشکل پیدا نشدن شیرخشک مدنظره بچه بدبخت من از اول تا. حالا ده مدل شیر براش عوض کردم خدا خودش به خیر کنه تا تهش برسیم😕

سوال های مرتبط