خانما بچه ۴ روزه اگ زردیش ۱۱ باشه زیاده؟

۵ پاسخ

چطور بیدارش کنم شیر بش بدم

خیلی زیاد نیست نگران نباش
دختر منم دقیقا 4 روزگی 11.5 بود
دکتر گفت نیاز به دستگاه و نورتراپی نداره
قطره داد
بعد 11 روز هنوز همون طور بود
ازمایش گرفتیم 10 بود
دکتر نبردیم
خودمون براش از این دستگاه نور یو وی کرایه کردیم
تو خونه 3 روز استفاده کردیم کم کم خوب شد
چون دو سه هفته از تولدش می‌گذشت دیگه هوشیار شده بود و از چشم بند بدش میومد
با چه اذیتی روزی چند ساعت میزاشتم توش
تو اشتباه منو تکرار نکن اگه دکتر گفت دستگاه نمیخواد
خودتون بگیرین
چند روز بزارش توش
ولی دقیق دستورالعمل هم ازشون بپرس
کارای دیگه هم انجام دادیم
مث عرق کاسنی و ترنجبین میزدم به بدنش
خودمم میخوردم که بره تو شیرم
اتاق خوابش نهایت 25 درجه باشه
ی لایه لباس بیشتر تنش نکن
خنک نگه‌ش دار
ولی مواظب باشه سرما نخوره از اینورم
در کل نوزادی که شیر مادر میخوره دیرتر زردی از بدنش خارج میشه
من دخترم تا حدود 40 روزگی چشماش زرد بود
ولی الان 52 روزشه کاملا خوب شده خداروشکر
با صبر و حوصله خوب میشه
فقط حتما دستگاه رو بگیرین حدودا 3 روز استفاده کنین
مرتب بدنش رو با عرق کاسنی خنک کن چون تو دستگاه خیلی گرمه
اگه تونستی بدون پوشک هم بزارش
زیرانداز تعویض بزار زیر پاش بزارش توش
هر یک ساعت رو یک پهلو بزار و باز عوض کن....
هرچه بیشتر شیر بخوره و بیشتر دفع ادرار و مدفوع داشته باشه بهتره براش
انشاالله که زودی خوب میشه

نه پسر من ۳ روزش بود بردم ازمایش ۱۴ بود

گرمی باید بخورم ؟

18زیاده

سوال های مرتبط

مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی