۸ پاسخ

عزیزم تازه شروع شده واسه شما باید تحمل کرد من الان هفته ۱۴ هستم هنووزم ادامه داره متاسفانه.

یاخدا...منم کمکم معده دردام داره شروع میشه،اصلا معدم یجوریه!سوزش،درد،احساس خالی بودن،به هرچییم فکر میکنم که بردارم بخورم انگار معدم میگه بزاری دهنت بالا آوردم...🤢😑خدایا خودت کمکمون کن!

صبوری و صبوری هیچ راه دیگه ای نیست اگر ادامه داشت ک انشالله مثل من نشی و ادامه نداشته باشه
از هفته ۱۴ با مشورت پزشکت دمیترون مصرف کنی کنترلش میکنه من نمیدونستم از هفته ۴ میخوردم و تاثیرش کم بود ولی بهترم میکرد بعد ک برای یه متخصص رفتم گفت اصلا نباید میخوردی کلی ریسک داره و اثر مخرب الان هم میخوام ترکش کنم لامصب نمیشه

عزیزم یه قرص خارجی هست برا تهوع اگ گیرت بیاد بخر،فقط هم روزی یکی میتونی بخوری اسمش وومینور VOMINOR

ی امپول هس هم تو سروم میزنن هم عادی
ب ۶ و تقویتی و ایناس
اون ی بار زدم تا یه هفته حالم بهتر بود بگو دکترت بنویسه
من قرص ضد تهوع یا حال روحبمو بد میکرد ی مدلشم یبوست اور بود

عزیزم چوب شور،بيسکوئيت ترد و نان خشک خیلی تاثیر داره بخور

من اولا ک تازه شروع شده بود نمی‌تونستم تحمل کنم رفتم بیمارستان شب سرم وصل کردم حالم بهتر شد دو سه روز به بعدشم ک دیگه تحمل کردم

من چ کنم با بچه کوچیک هر دیقه باید بشورمش😭

سوال های مرتبط