۷ پاسخ

وای منم🥺🥺🥺

اگه دردش زیاده طبیعی نیست عزیزم برو دکتر

هوم نمیدونم چیکار کنم فقط خودم میبینم میگم این همه رعایت چرا اینجور شد شوهرم میگه حساسی زیاد

اره برا منم همینجوریه امروز یکم کار کردم یه تیری میکشید اون قسمت

واسه من درد اینا هیچی اصلا فقط انگار دست میزنم یه جوریه بی حسه
فقط واسم جای بخیه یه جوریه انگاری گوشت اضافه زده یکم

دقیقا برامنم هم درد میکنه هم میخواره شدید

چرا دیگه تاپیکامو جواب نمیدی؟

سوال های مرتبط