واسه دلدرد بچم چی خوبه اسهاله

۲ پاسخ

من شیر خودمو به دخترم میدم
از دوماهگی به بعد اسهالش شروع شد تااااااا وقتی ک غذای کمکی بهش دادم دکترم هرچی بردم خوب نشد
بخاطر ترشی معده خودم بود
من ترش میکردم اون اسهال میشد
و رفلاکسم داشت

شیر خودتو میدی؟

سوال های مرتبط

مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی