بچه های شمام زیاد سرفه و عطسه دارن

۶ پاسخ

عطسه خیلی خوبه دیشب دکترش گف
ولی سرفه فک نکنم
چون دختر من سرما خورده سرفه میکنه
سرفه گااااهی مشکلی نداره

اره عزیزم

اره عزیزم عطسه زیادمیکنه

اره عزیزم دخترمنم خیلی عطسه میکنه البته خیلیم سکسکه میکنه

بله عزیزم من از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه و جزئی از فرایند رشد بچه هاست
نگران نباش

دختر من داشت بردم دکتر گفت سرماخورده

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی
مامان علی
آرمان مامان علی آرمان ۱۴ ماهگی