سلام مامانا وزن جنین 1920گرم تو 31هفته عادیع؟

۷ پاسخ

یکم بالاس ولی زیاد‌نه خوبه

برا منم ۳۱ هفته ۴ روز ۱۹۰۰ بود

من ۳۱هفته و شش روز ۱۹۱۱گرم بود

ماشالااا..چیامیخوری بیشتر؟

خوبه دیگه کپلیه😍

تپلیه عزیزم ، به نظرم رنج نرمال 1800
خدا حفظش کنه 🤗

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی