این سوختگی نیس حساسیته اره

تصویر
۹ پاسخ

ماهان جدیدا اینجوری میشه .دلیلش چیه بنظر شما؟
چی خوبه بزنم براش؟

دکترگفت ازچیه

ببخشید چی زدی خوب شد بچه منم اینجور شده

مولفیکس همینطوره مای بی بی ببند بهتره

پودر بچه بزن براش

پماد کالاندولا بزن مرتب

زیاد پوشک نکن بزار آزاد باشه تو روز

آره انگار حساسیت داره به پوشاکی ک میبندی

به پوشاکش حساسیت داره عوضش کن

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا ۶ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی