ماهان جدیدا اینجوری میشه .دلیلش چیه بنظر شما؟
چی خوبه بزنم براش؟
دکترگفت ازچیه
ببخشید چی زدی خوب شد بچه منم اینجور شده
مولفیکس همینطوره مای بی بی ببند بهتره
پودر بچه بزن براش
پماد کالاندولا بزن مرتب
زیاد پوشک نکن بزار آزاد باشه تو روز
آره انگار حساسیت داره به پوشاکی ک میبندی
به پوشاکش حساسیت داره عوضش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.