۷ پاسخ

۴تاس هستش از ۱سالگی ب بعد دیگه من از دوستم ک شیرمادر میده ب دخترش کد ملی گرفتم سهم اونم ۴تا میگیرم میشه ۸تا در ماه بسه واسه دخترم

4تا سهمیه 4تاآزاد

از یه سالگی ۴ تاس

۴ تااا

یکسال به بعد ۴ تاست

۴ تا هست

۴ تاس از ۱ سالگی

سوال های مرتبط

مامان یزدان و شهرزاد مامان یزدان و شهرزاد ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی