سلام خانما کسی بوده پساری گذاشته باشه بیادپایین؟

۳ پاسخ

دست زدم اژنم دستم بهش خورد به منشی زنگ زدم گفت بادست یکم بده بالا آخه یعنی چی یعنی هی میادپایین؟؟

آره استراحت کن...اگه تازه گذاشتی عادیه تا دو هفته حسش میکنی

سلام این‌ک گفتید چیه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی