۶ پاسخ

اگه درد شدید یا مداوم هست طبیعی نیست

من باردار نیستم ولی این دردارو دارم چرا؟این ماه پریود شدم ولی یه بیبی چک هاله دار داشتم با اینکه یک هفته از تموم شدن پریودم میگذره باز رحمم درد میکنه و گاهی درد پریود خفیف دارم

طبیعیه رحم داره جا باز می‌کنه و بزرگتر میشه کم کم دردا کمتر میشن اوایل همه دارن این دردها رو

طبیعیه

منم اینجوریم دکترم گفته استراحت مطلق

طبیعیه فداتشم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات هفته هشتم بارداری