سلام خانما
یکم واژنم درد میکنه و لکه بینی دارم چیکار کنم؟

۹ پاسخ

گلم شیاف بزار ،اگر نداری نشاسته داخل اب حل کن بخور

گلم برو دکتر منم لکه بینی دارم عصر نوبت گرفتم

فقط دراز بکش و شیاف پروژسترون بذار

باشه..ممنون

استراحت کامل
و شیاف پروژسترون بذار

شیاف پروژسترون 400 بزار

خطرناکه؟

نه تازه لک دیدم اومدم روستا

دکتر رفتی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین و سوین مامان دلوین و سوین روزهای ابتدایی تولد