۱۱ پاسخ

نگران نباش اکثرا میبینم هم هفته های ما دارن، من یک هفته س استراحت مطلقم ، امپول پروژسترون زدم شبی هم یکی شیاف . صبح هم ناشتا نشاسته بریز تو اب بخور

سونو رفتی ؟ استراحت کن

عزیزم برنج محلی بکوبکن با آب یخ قاطی کن سری بخور بند میاد

شیاف و استراحت من هماتوم داشتم ۳۰ درصد لکه بینی برای همین بود دکتر شیاف داده و گفته چند هفته استراحت کن بعد از طریق شیاف هماتوم جذب میشه استراحت خیلی مهمه

نترس منم داشم
دیروز رفتم سونو خداروشکر قلبش تشکیل شده بود ولی ی هماتوم کوچیک دارم ک دکتر برام باید شیاف بنویسه

منم از امروزصبح لکه بینی دارم شیاف گذاشتم.درد هم داری؟؟؟

شیاف پروژسترون بزار

تا حالا سنو دادی؟!!؟
اگه ندادی برو دکتر
و اینکه شفاف بزار

برودکتر

استرس نداشته باش‌برو‌دکتر چیز طبیعیه

نترس چیزی نمیشه ایشالا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری