نگران نباش اکثرا میبینم هم هفته های ما دارن، من یک هفته س استراحت مطلقم ، امپول پروژسترون زدم شبی هم یکی شیاف . صبح هم ناشتا نشاسته بریز تو اب بخور
سونو رفتی ؟ استراحت کن
عزیزم برنج محلی بکوبکن با آب یخ قاطی کن سری بخور بند میاد
شیاف و استراحت من هماتوم داشتم ۳۰ درصد لکه بینی برای همین بود دکتر شیاف داده و گفته چند هفته استراحت کن بعد از طریق شیاف هماتوم جذب میشه استراحت خیلی مهمه
نترس منم داشم
دیروز رفتم سونو خداروشکر قلبش تشکیل شده بود ولی ی هماتوم کوچیک دارم ک دکتر برام باید شیاف بنویسه
منم از امروزصبح لکه بینی دارم شیاف گذاشتم.درد هم داری؟؟؟
شیاف پروژسترون بزار
تا حالا سنو دادی؟!!؟
اگه ندادی برو دکتر
و اینکه شفاف بزار
برودکتر
استرس نداشته باشبرودکتر چیز طبیعیه
نترس چیزی نمیشه ایشالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.