۴ پاسخ

برو دکتر عزیزم استرس نداشته باش استراحت کن
دکتر بهت شیاف میده

عزیزم فک کنم هماتوم داری
من دیشب سونو دادم هماتوم داشتم
دکتر گفت برای رفع هماتوم فقط باید شیاف مصرف شه و استراحت مطلق
از پله زیاد بالا و پایین نکنی رابطه نداشته باشی مسافرت نری و کارهای سنگین انجام ندی ب دکترت مراجعه کن و رعایت کن انشالله نینی قشنگت هیچیش نمیشه

برو دکتر بهت شیاف میده ستراحت کن خوب میشه اکثرا تو این هفته ها لکه بینی دارن

برو پیش دکترت بهت شیاف بده

سوال های مرتبط