۶ پاسخ

قبل شیر اول آب رو تو بطری آب بچه بده بخوره که با نی باشه یاد بگیره بعد شیر رو با نی بده بخوره.

من بطری بیبی لند گرفتم خیلی راضی هستم. نی اضافه هم می فروشند جهت تعویض

دختر من خیلی از این مدل لیوان استقبال کرد، نوشیدنی هاش با این میدم، شما هم یه تست کنید شاید خورد

تصویر

زور اصلا چون بچه بیشتر لج میکنه
هرچی خورد که خورد دیدی نمیخواد هم به زور نده مثلا پسر من تخم مرغ پخته نمیخورد الان راحت میخوره دوست داره

تو شیشه ی خودش میریزم میخوره. همون اول دادم خورد چه شیرخشک چه پاستوریزه

هیچ مدل رو نمیخوره

شیر پاستوریزه با نی میدم

سوال های مرتبط

مامان بردیا👼🤍🍼 مامان بردیا👼🤍🍼 ۱ سالگی