آمپولاتو قطع نکن شاید یکیش گرفته باشه برات اونم سقط میشه اول برو سونو وارژینال بده بعد ناامید شو
چیشد نازگل؟ ای بابا🥺
چی شد از حالت بگو
دختر بیا یه خبر بده نگرانتیم 🥺
نازی خوبی؟؟؟چخبر
سلام عزیزم دعا میکنم از ته قلبم برات ک برات مونده باشن🙏🏻
تروخدا قطع نکن حداقل تا فردا صبر کن حیفه این همه زحمت کشیدی
من امپول قطع کردم ۴روز بعدش پریود شدم
۱۴ روز بعدش
قطع نکن تا بری دکتر یه چند روز هم ادامه بده
چرا قطع کردی نازی ادامه بذهههههههه
تا مطمئن نشدی که نباید قطع کنی چنتا بتا و سونو بده تا مشخص بشه
با دکتر مشورت کردی عزیز با سر خود قطع کردی؟
سرخود قط نکنی
برای چی پریود شی مگه باردار نیستی
چیشد؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.