سلام دخترا کسی میتونه بگه سنوگرافیم چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

پلی کیستک یا همون تنبلی تخمدان داری نگران نباش زیر نظر دکتر خوب چند ماه درمان میشی

سلام عزیزم خوبی وقتت بخیر گروه داریم روبیکا خواستی عضو شو گروه بارداری و اقدام هستش
@Dohktar_sha
اینم ایدیمه

تنبلی تخمدان داری همین

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم قصد بارداری
مامان سارینا مامان سارینا قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری