۵ پاسخ

من سانستول زینک پلاس گرفتم امروز ببینم چی میشه

حرص نخور اکثر بچه ها بد غذان مشکل از غذا دادن ما بوده ک با فرنی و حریره شروع کردیم

ببرش دکتر منم پسرم همینجور بود دکتر شربت زینک اینا داد منم میزاشتمش جلو تی‌وی شبکه پویا بهش غذا میدادم بعد ۶ماه الان دیگ خداروشکر بهتررشده

من میزارم جلوش خودش میخوره.هر چقدر که دوست داشته باشه...

منم همینه وضعیتم خواهرر جونم در اومده از بس حرص خوردم با این غذا نخوردن و تف کردن و لج کردن و وزن کم کردنش ولی دیگه اکثریت بچه ها میشن اینجور باید تحمل کنیم تا قشنگ دندوناشون دربیاد و راحت بشن🥲

سوال های مرتبط