خانما نوزادم دو درجه زردی داره🥲میترسم بیشتر شه چ کنم

۶ پاسخ

از مامان بزرگم پرسیدم گفتش آب جوش و نبات زود زود بده به بچه هی جیش کنه اون موقع زدی زود میره

هرچقدر بيشتر شير بخوره ادرار كنه
خونتون خيلى گرم نباشه
زياد لباس نپوشون
يه پتو بيشتر نكش روش
زرديش نميره بالا

ادرارش چطوره؟ داره يا خيلى كمه
رنگ ادرارش چطوره

زردیش دو باشه که خیلی کمه هیچی نمیشه اصلا نیازی به کاری نیست بالا نه خوب نیست

فقط بهش شیرخشک بده تند تند دفع داشته باشه ادرار کنه
دکترم ببری قطره شیرخشت بهت میده بدی بچه بخوره

مامان من میگه با ترشک بشوری بدنشونمیزاره بالابره یا با آرد گندم گفت فکر کنم بخوابونی به بدنش

سلام عزیزم شیر خشک بگیر مرتب تند تند بهش شیر بده تا ادرار کنه زردی پایین میاد بالای ده باشه باید بزاری زیر مهتابی

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین‌و‌مبین💎 مامان محمدیاسین‌و‌مبین💎 ۷ ماهگی
مامان 🎀دیانا مامان 🎀دیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی