وقتی کل راه های طبیعی رو رفته باشی عزیزم
داروهای کمک باروری و امپول رشد فولیکول و ازادسازی اینارو زده باشی و جواب نگیری
معمولا امپول هم یکسال انجام میدن
نمیخواد ای وی اف کنی برو دکتر خوب بهت دارو میده خوب میشه
من خودم دکتر گفت تنبلی تخمدان دارم
چند تا دکتر عوض کردم تا بالاخره یه دکتر خوب پیدا کردم سر دوماه باردار شدم دکترای قبلی اصلا نمیدونستم من مشکلم چیه دارو نمیدادن به من همش الکی استرس میدادن بهم همش الکی میفرستادن این ور اون ور
ولی خداروشکر که این دکتری که رفتم رو پیدا کردم و شکر خدا باردار شدم با اینکه خیلی دارو هم استفاده نکردما اما زود باردار شدم همون ماه اول مصرف دارو کیست هام دفع شد تنبلی تخمدانم از بین رفت حالا نمیدونم کیست هام کم بود هر چی بود خوب شدم
یکسال نشدی برو وقتتو تلف نکن
من خرداد میشه ۱سال بعد جابه جایی خونم میرم ای وی اف وقتمو تلف نمیکنم
بستگی داره چندوقته اقدامی و اینکه ۱۲ سیکل فولیکول غالب داری یا نه مرتب اقدام داری شوهرت آزمایش داده یا نه
سه سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.