۶ پاسخ

من یادمه فقط استامینوفن ساده دور ۳۲۵ یا ۵۰۰ میخوردم
و اسپری بینی و درمان گیاهی و بخور و قرقره و...

من چرک خشکنم میخوردم هیچی نشد

نه مجاز نیست قرص سرماخوردگی

اره عزیزم

سرماخوردگی ساده اره

تا جایی ک من یادمه نه

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی
مامان ایلی کوچولو مامان ایلی کوچولو ۲ سالگی