۲ پاسخ

اولش اگر رو قوی ترین حالت مکش بذاری آره مقداری دردناک و ناراحت کننده است بعد عادی میشه

نه درد نداره من چون شیر جمع شد تو سینم دارم استفاده میکنم ولی خشک بشه یا نه اطلاع ندارم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی