سلام بی قراری بچتون خوب شد؟
منم تا 60 روز پریود بودم عادیه
اگر سزارینی عادیع
برای من خون ریزی شدید هم بود وقتی راه میرفتم انگار آب میریزه
بعد ۵۸روز قطع شذ
دکتر به من گفت تاسه ماه لک بینی عادیه ولی اگه خونریزی شدید شد باید برسی بشه
منم فقط سه روزبعداززایمان مثل پریودکم شدم تمام
منم تا ۴۵ روز داشتم قط شد الان دوباره اومده
من ۶۲ روزه هنوز تموم نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.