اره عزیزم
بزار تا هفته ۳۵-۳۶ سونو وزن مجدد بده بالایه ۲/۵بود صفر نگیر یک بگیر
شاشیدم تو دهن اینا که باعث بدبختی ما شدن
دو بسته یک س بسته دو زیادم هست
بقیش سایز س
من یه بسته ۴۰ تایی گرفتم ولی میگن زیاده چون بچه هفته ای رشد میکنه
هنوز زوده بگیری سایز صفر مال بچه هایی ک نارس دنیا میان ولی سایز یک باید بگیری واسه بچه ای ک سر موقعش دنیا میاد بستگی ب وزن هم داره
هرچی میخوای بگیرکمکم پوشک هم میشه آرزوبایدکهنه بندازیم دیروزرفتم شماره ۳خریدم ۷۵۰بعدمیگفت این خریدقدیمه جدیدش اومده ۲۱۰۰
صفربرا بچه هاییکه زیر ۳ کیلو هستن باید شماره ۱ بگیری مایبیبیمیگن خوبه
سیسمونی فروشی به من ببم داده بازکردمخیلی نازکه اصلا بدرد نمیخوره ببم نگیر
سوال منم هست
صفر برای بچه نارسه
برای بچه نه ماه بدنیا میان یک خوبه
فعلا ی بسته از یک بگیر بعدا شاید بچه حساسیت نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.