۲ پاسخ

پس من چرا ندارم ۲۰ روز خونریزی داشتم ۱۰ روزم لکه بینی بعدش دیگه هیچی هیچی ☹️

نمیدونم والا باید چ کرد
من ک مردم بس ک خونریزی داشتم و دارممممم😫

سوال های مرتبط