۶ پاسخ

منم همینطور طاقت ندارم دیگ

عزیزم اگه بچه اولتون باشه وطبیعی باشه همون 40 هفته ...دردت شروع میشه

من همش فکرم درگیره ، نمیدونم چی قراره اتفاق بیوفته برام

دقیقااا منم امشب فهمیدم نینیم سفالیک شده ذهنم درگیره خیلی زیاددد نمیدونم کدوم روش زایمان رو انتخاب کنم

انشاالله به سلامتی به دنیا میاد استرس نداشته باش با خیال راحت بگیر بخواب .کوچولوت به دنیا بیاد شبها باید بیدار باشی عزیزم

واییی دقیقا منم اینطورم خیلی چشم انتظار هستم 🤩
انشالله ک زایمان خوبی داشته باشید بچتونم صحیح و سالم
برای منم خیلی دعا کنید

سوال های مرتبط