منم بچه سفالیکه توکلم بر خدا میگن سزارین انجام نمیدیم یا باید طبیعی انتخاب کنیم یا بریم بیمارستان خصوصی
از بینیه من سر بالاتره 😂
من شکمم کامل اومده پایین
یکم اره ولی بازم زیر دلت خالیه سر دلت هنوز خالی نشده
ن زیاذ پایین نیست
منو شما هم هفته ای هستیم قصدتون زایمان طبیعی هست یا سزارین
بنظر من یه هفته ای زایمان میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.