ب نظرتون شکمم اومده پایین؟

تصویر
۷ پاسخ

منم بچه سفالیکه توکلم بر خدا میگن سزارین انجام نمیدیم یا باید طبیعی انتخاب کنیم یا بریم بیمارستان خصوصی

از بینیه من سر بالاتره 😂

من شکمم کامل اومده پایین

یکم اره ولی بازم زیر دلت خالیه سر دلت هنوز خالی نشده

ن زیاذ پایین نیست

منو شما هم هفته ای هستیم قصدتون زایمان طبیعی هست یا سزارین

بنظر من یه هفته ای زایمان میکنه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱۲ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان دیانا از آلمان مامان دیانا از آلمان ۹ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی