۲ پاسخ

وای من کا دندونام درد داره

یدونه اشکال نداره بخوری
زیاد نخور چون درصدی ازش وارد شیرت میشه
اگرم شیر نمیدی ک هیج

سوال های مرتبط

مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی