۷ پاسخ

من پنج شنبه میرم ان شاءالله
دکترم پریناتالوژیسته خودش سونو هم انجام میده

من چون سز دومم یه سونوگرافی چسبندگی رحم دارم باید 28 هفته تمام انجام بدم دیگه دیگه سونو رشد هم باهاش انجام میدم
جواب قندم هم هنوز نگرفتم😐

من ۱۶ نوبت دکتر دارم

شما ماما همراه گرفتی ؟

۳۲ هفته بری خیلی بهتره دیگه هی لازم نیس بری

هنوز نرفتم 🥲

من ۲۵ هفته یک بار سنو وزن برام نوشت ۲۸ هفتم یکی باز یکی دیگه نوشته برا ۳۱ هفته تقریبا هر ۳ هفته ای یک بار سنو وزن مینویسه و اینکه بهترین زمان برا سنو رشد ۳۲ هفتس

سوال های مرتبط