۸ پاسخ

بستگی دره بیمارستانی ک بخواین برین چقدر بگیره دکترتون دستمزد بگیره یان ،من دکترم دستمزد نگرفت بیمارستان شد هفت تومن

بیمارستان دولتی بودم ۵۰۰ تومن شد با ی دست لباس و خرده ریزی ک گفتم گرفت کلا یک و خرده ای

سرکلاژ دوازده میلیون
پساری هم اومدم شیراز پیش غزال کواری یازده میلیون

واسه من سرکلاژ شد ۶تومن

برا من بیمارستان دولتی بود با بیمه شد ۴۰۰

سلام بعد سرکلاژ نباید کار کنید ؟

واسه من سرکلاژ شد ۱۷ میلیون تابستون بیمارستان ثمر شیراز‌
و هزینه پساری هوج ۸ میلیون و۶۰۰ و هزینه گذاشتنش ۱ میلیون وجهارصد تو بگو کلا ۱۰ میلیون

واسه من شد سرکلاژ16

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین🥿🎀 مامان سوین🥿🎀 ۱ ماهگی