دخترا من دوباره رفتم سونو 🤦🏻‍♀️😂دخملم لج کرده تکون نمیخوره

۴ پاسخ

عزیزممم🥹🥹😂😂 منم سونو ۱۵ هفته رفته بودم پاهاشو بسته بود اصن باز نمیکرد هر چقدر موندم بازم باز نکرد
دخترم خجالتیه🤭🥹😂😂

قبل سونو نوشابه بخور راه برو

بستنی یا شیر کاکایو بخور

آخی ننه خجالت میکشه ببینیش😂😍

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری