سلام من پسرم 4ماهش سینه امو نمیگیره از تو چکاری کردی خورد
اخی عزیزم خداروشکر،پس بالاخره جواب داد تلاشات
شیرتون بیشترشده؟؟
منم به دخترم نام آلترا میدم... با این تفاوت که دختر من خیلی سخت شیشه رو میگیره
احتیاج به این همه کشت و کشتار نبود 🤣🤣🤣🤣🤣هلاک شدی که کلا
بچه ها اکثرشون از اول سه ماهگی اعتصاب شیر میکنن تا ۵..۶ ماهگی مال بچه من تا۵ ماهگی بود دقیقا بعدش خوب شد خودش یهویی
از سه ماهگی هم فقط تو حالت خواب آلودگی شیر میخورد جور دیگه نمیخورد منم دوماه اونجوری دادم بهش تا بالاخره تموم شد
الانم آقا دارن دندون در میارن و وسط شیر خوردن هوس میکنن دوتا گازم بگیرن با لثه
ولی درکل بهت بگم هیچی لذت بخش تر از شیر خودتو دادن نیست واقعا و این دوران خیلی زود تموم میشه الان شاید سخت باشه ولی بعدا دلت برای همش تنگ میشه
اره پسر من اینکارو میکرد الان یادش رفته ولی دندون دربیاره بدترم میشه🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.