از اول ۲ماهگی هرکاری کردم حاضر نشد سینه بگیره، هرکی یه چیزی گفت منم امتحانش کردم، بعدها که بردمش دکتر گفت رفلاکس شدید داشته باید درمان میشده زود که منجر به قهر با سینه نشه! کم کم شیردوش برقی به تنهایی کارو راه نمینداخت و باید حتما شیردوش پرتابل میخریدم که بتونم زندگیم بکنم در کنار ۲۴ ساعته شیر دوشیدن، چندبار خواستم شیرو قطع کنم دلم نیومد چون شیر خشکش درمانی و تلخه و خیلی سخت همون یه وعده رو هم میخوره…. از رژیم سخت پروتیین گاویم تا فردا صبح میتونم روضه بخونم، همه گفتن شییرت خشک میشه با دوشیدن و من خسته و ناامید ادامه دادم تا همین امروز
یه اتفاق جدید و عجیب برامون افتاده. چند روزه وقتی ۷۰-۸۰ سی سی میخوره در کمال تعجب سینه میگیره!!!! با لبخندی بر لب هر ۳-۴تا قلپی که میخوره یه گاز محکم و دردناکم میگیره! اینجوری که میگم توروخدا ولم کن همون شیشه بخور 😂 خلاصه داشتم ذوق مرگ میشدم که از دوشیدن راحت شدم که گازای وحشتناکشو نمیدونم چیکار کنم؟ عادیه این کارش؟!؟!

تصویر
۵ پاسخ

سلام من پسرم 4ماهش سینه امو نمیگیره از تو چکاری کردی خورد

اخی عزیزم خداروشکر،پس بالاخره جواب داد تلاشات
شیرتون بیشترشده؟؟

منم به دخترم نام آلترا میدم... با این تفاوت که دختر من خیلی سخت شیشه رو میگیره

احتیاج به این همه کشت و کشتار نبود 🤣🤣🤣🤣🤣هلاک شدی که کلا
بچه ها اکثرشون از اول سه ماهگی اعتصاب شیر میکنن تا ۵..۶ ماهگی مال بچه من تا۵ ماهگی بود دقیقا بعدش خوب شد خودش یهویی
از سه ماهگی هم فقط تو حالت خواب آلودگی شیر میخورد جور دیگه نمیخورد منم دوماه اونجوری دادم بهش تا بالاخره تموم شد
الانم آقا دارن دندون در میارن و وسط شیر خوردن هوس میکنن دوتا گازم بگیرن با لثه
ولی درکل بهت بگم هیچی لذت بخش تر از شیر خودتو دادن نیست واقعا و این دوران خیلی زود تموم میشه الان شاید سخت باشه ولی بعدا دلت برای همش تنگ میشه

اره پسر من اینکارو میکرد الان یادش رفته ولی دندون دربیاره بدترم میشه🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان Rose🌹 مامان Rose🌹 ۴ ماهگی