۵ پاسخ

خب چرا الان بهش شیشه دادی؟
معلومه ول میکنه دیگه مخصوصا الان ک دیگه کامل متوجه میشه🫠

سینتو ول میکنه
کمکی رو بزار کنار

بزار خیلی گشنه بشه کنارش خودتو دراز کن میگیره

تا الان چجوری میدادی مگع

یعنی از همون اول شیشه نمیدادی ۱۰ روزه بهش میدی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
از اول ۲ماهگی هرکاری کردم حاضر نشد سینه بگیره، هرکی یه چیزی گفت منم امتحانش کردم، بعدها که بردمش دکتر گفت رفلاکس شدید داشته باید درمان میشده زود که منجر به قهر با سینه نشه! کم کم شیردوش برقی به تنهایی کارو راه نمینداخت و باید حتما شیردوش پرتابل میخریدم که بتونم زندگیم بکنم در کنار ۲۴ ساعته شیر دوشیدن، چندبار خواستم شیرو قطع کنم دلم نیومد چون شیر خشکش درمانی و تلخه و خیلی سخت همون یه وعده رو هم میخوره…. از رژیم سخت پروتیین گاویم تا فردا صبح میتونم روضه بخونم، همه گفتن شییرت خشک میشه با دوشیدن و من خسته و ناامید ادامه دادم تا همین امروز
یه اتفاق جدید و عجیب برامون افتاده. چند روزه وقتی ۷۰-۸۰ سی سی میخوره در کمال تعجب سینه میگیره!!!! با لبخندی بر لب هر ۳-۴تا قلپی که میخوره یه گاز محکم و دردناکم میگیره! اینجوری که میگم توروخدا ولم کن همون شیشه بخور 😂 خلاصه داشتم ذوق مرگ میشدم که از دوشیدن راحت شدم که گازای وحشتناکشو نمیدونم چیکار کنم؟ عادیه این کارش؟!؟!