۶ پاسخ

بله دقیقا خوده من
عالیه شیر دوش برقی

اره هر دوساعت باید هر سینه رو ی ربع بدوشی

من شیر نداشتم کم بود با شیر دوش دستی میدوشیدم به بچم میدادم الان خداروشکر شیرم خوبه

من میدوشیدم کم شده🙁

من یه مامانی رو میشناسم تو گهواره خیلی تاپیک گذاشته بود باشیردوش تونسته بود کلی شیرشو زیاد کنه

آره خیلیا دیدم با شیردوش برقی شیرشون راه افتاده و زیاد شده

سوال های مرتبط

مامان نورا قیزیم مامان نورا قیزیم ۴ ماهگی