۱۷ پاسخ

بچه نوزاد شماره صفر لازم دارد و چون نوزاد شکمش زیاد کار میکنه ۶ بسته هم کمه ...تا ۴۰ روزه بشخ همون صفر استفاده میشه بعد یک

پوشک بچه الان ک خیلی خیلی گرون شده...یک میلیون به بالا...خود پوشک یگیری بهتره...تا ۳ماهگی بچه که شماره یک لازم داری ...۶بسته صفر بگیر بعد شماره بک

من از الان خریدم گرون نشه سایز یک ودو وسه

صفر سه تا بسته خریدم چون ترسیدم یهو کوچیک در بیاد
ولی سایز 1و2و3 و4 خریدم از هرکدوم دوتا بسته 44تایی یا 45تایی

عزیزم دیگه چی گرون نشده همه چی گرون شده باید تا دوسال مای بی بی بخریم وقت تا اون‌موقعه باید بخریم نمیشه تا

از الان بخر تا گرون تر نشده😂😂

اخه پول که ارزشی نداره همش داره قیمتش میره بالا
یه بسته بزرگ از هر مارک
که ببینم با کدوم اوکیه
مولفیکس و هانیز و مای بی بی

والا من فعلا یه چند خریدم یعنی از هر بسته ۱ دونه تا به دنیا بیاد ،به هر حال تورم هست روز گرون میشه

باید چه مارکی بگیریم که ب بچه بسازه حالایکم گرون عیب نداره ضررنشه بمون رودستمون

من ی بسته یک گرفتم فقط

من ۱ و ۲ و۳ رو خریدم هروقت پول دستت اومد بخر از سایز ۱ هم بخر صفر معلوم نیست نیاز بشه پوشک تاریخ انقضاش طولانیه خراب نمیشه که

من الان چند تا بسته خریدم گذاشتم کنار انقد ک قیمتش رفته بالا اولین چیزی ک برا بچم گرفتم پوشک بود🥺😂

اتفاقا من‌میخواستم برم نخرم

آخه بستگی داره به بچه بیاد یا نه
پاهاش زخم نشه تاول نزنه قرمز نشه

بخری بهتره حداقل از سایز یک و دو و سه چند تا بگیر قیمتا داره روز به روز میره بالاتر

والا با این اوضاع ترجیح میدم بخرم ماهی میانگین ۱۲۰تا در کمترین حالت استفاده میشه

وقتی به دنیا اومد دیگه

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ام بارداری