۴ پاسخ

دختر من همیشه درگیره یبوسته
من اینارو میدم بهش
شربت پگ یا هر شربت ملینی که داروخانه بده
شیاف گلیسیرین
شربت انجیر هم یوقتایی که خیییییلی اوضاع داغونه میدم بهش نهایت ۲ ساعت بعدش پی پی میکنه رااااحت

دخترمنم معمولا درگیر یبوسته
تخم شربتی خیلی خوبه
چندتا بریز تو ابش
کدو سبز کدو حلوایی
سوپ خیلی ابکی که توش کمی روغن زیتون ریخته باشی
میان وعده پوره الو خیس کرده یا کیوی
اب زیاد بهش بده
برنج سیب زمینی ماکارونی در کل چیزایی که نشاسته زیادی داره فعلا تا رفع یبوست نده
کلم بروکلی و شلغم و نخود فرنگی خوبه
گلابی نیست اونم اگه پیدا کنی کمک کننده اس
اگر بیش از چند روز شد دیدی داره اذیت میشه
سرنگ انسولین بگیر با روغن گیلیسیرین طبی از داروخانه
یه سی سی به مقعدش بزن
ولی زیاد این کارو تکرار نکن

لواشک

شیاف برای درمان یبوست دارن نمیدونم زیر دوسال تجویز میشه یا نه

سوال های مرتبط

مامان الآی مامان الآی هفته سی‌وسوم بارداری