۱۰ پاسخ

من سر اولی بعد یکسال شدم سر اینم هنوز نشدم

یه وضعیه ک نگو پریودیام خیلی وحشتناکه خیلی درد دارم

از کلافه یک چیزی بدتر من همزمان با پریودی دندون درد و سردرد هم دارم یعنی دو روزه دارم میمیرم از درد دخترمم سرما خورده بی قراره اصن یک وضعی دارم که نگو😥😥

من الانم پریودم
دوتا هم بچه دارم
ولی خدا انرژیش میده

دردم شدیدباشه قرص میخورم 🥲

کلافه میشم بخدا بچه ام خیلی بی قراره همه اش سرپا باید نگهش دارم کمرم داغون میشه

من شیاف میزنم ک دردم بره بتونم سرپا باشم

قرص میخورم

چرا من که کلافه میشم و دلم همش گریه داره

چه ربطی به بچه داره

سوال های مرتبط