من سر اولی بعد یکسال شدم سر اینم هنوز نشدم
یه وضعیه ک نگو پریودیام خیلی وحشتناکه خیلی درد دارم
از کلافه یک چیزی بدتر من همزمان با پریودی دندون درد و سردرد هم دارم یعنی دو روزه دارم میمیرم از درد دخترمم سرما خورده بی قراره اصن یک وضعی دارم که نگو😥😥
من الانم پریودم
دوتا هم بچه دارم
ولی خدا انرژیش میده
دردم شدیدباشه قرص میخورم 🥲
کلافه میشم بخدا بچه ام خیلی بی قراره همه اش سرپا باید نگهش دارم کمرم داغون میشه
من شیاف میزنم ک دردم بره بتونم سرپا باشم
قرص میخورم
چرا من که کلافه میشم و دلم همش گریه داره
چه ربطی به بچه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.