خانما پودر کیدی لاکت چجوری بدم چقدر آب بریزم

۳ پاسخ

دکتر ب من گفت بریز رو ماست بهش بده

مزه بدی نداره من توی یه قاشق ماست می ریختم یا توی فرنی .ولی توی مقدار کم می ریختم که مطمئن بشم همشو خورده

بریز تو شیر یا ماست یا اب میوه

سوال های مرتبط

مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی